Pages

Khamis, 15 Julai 2010

ADUHAIIIII

Actually aku tengah surf tentang tapak tapak untuk mesin jahit industri aku model singer 2591D200A..
actually untuk tapak tapak lain tu murah ler...
tapi aduhaiiiiii tapak untuk buat lubang butang nie pulak harga dia boleh tak keruan di buatnya hati aku nie..
aku ingat harga dia below RM 180.00 .. alahaiiiii meleset sangkaan aku..
harganya sekitar RM 395.00

nampak gayanya aku terpaksa ler pakai mesin jahit singer model 15180 untuk buat lubang butang..coz aku ada tapak lubang butang untuk model mesin jahit cam tu jer...

InsyaAllah ada rezeki aku beli le tapak lubang butang untuk mesin jahit industri aku nie.... lagipun ini kan satu pelaburan jangka panjang..

harap harap kengkawan boleh doakan buat aku le....
InsyaAllah

p:s - sesiapa yg ada tapak lubang butang mesin jahit industri tu..rasa rasa tak nak pakai lerr... baik korang sedekah kat aku...haha
hahhahahha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan